Sons Of Midnight äntligen till Sverige. Radiofavoriterna besöker Stockholm den 3-4:e maj.

Pressmeddelande  •  2012-04-26 11:30 CEST

Sons Of Midnight är ett nytt spännande pop/rock band bestående av fem unga killar från Australien som bjuder på melodisk rock med hitrefränger !

Deras debutsingel ”The Fire” ligger redan nu efter ett par veckor Topp 20 på svensk radio och kommer att bli en av sommarens stora radiolåtar. Även i Tyskland firar de just nu stora triumfer på radio och de har precis avslutat en stor Tysklands-turné.

Bandet bildades 2007 och upptäcktes året efter av samma A&R som bl a signade Savage Garden som ju skördade stora framgångar världen över, inte minst här i Sverige. Debutalbumet ”921” har spelats in i London, Stockholm, New York & LA och kommer att släppas i Sverige i sommar.

Sons Of Midnight kommer att komma till Stockholm på PR-besök 3-4 maj och finns tillgängliga för intervjuer.

Se videon till ”The Fire” här:

Kontakta Gustaf Angelin vid intresse:
E-post: gustaf.angelin@umusic.com

Websida: www.sonsofmidnight.com