Två nya singlar från Nas ute nu

Pressmeddelande  •  2012-05-03 16:19 CEST

Av: Gustaf Angelin

Livet leker! I.a.f om man får tro hip-hop ikonen Nas. Den 18:e juli släpper den amerikanske rapparen sitt efterlängtade tionde studioalbum med titeln ”Life Is Good” på Def Jam Recordings.

Redan förra sommaren fick vi ett smakprov från nya skivan i form av den Salaam Remi-producerade låten ”Nasty” och nu är han aktuell med singlarna ”The Don” och ”Daughters”.

Bakom “The Don” hittar vi åter Salaam Remi tillsammans med Da Internz och Heavy D. Bakom produktionen för ”Daughters” återfinns No-I.D.

“If Nas keeps up this level of quality, his new album is going to be like Illmatic all over again…BRING ON THE ALBUM! – Rolling Stone

Se videon till "The Don" här:

För mer information kontakta:

Charlie Åberg
E-post: charlie.aberg@umusic.com