Zara Larsson - ”She´s Not Me”

Pressmeddelande  •  2013-06-25 13:10 CEST

Pressmeddelande: Record Company TEN – Universal Music Group

Efter succén med debutsingeln "Uncover" (med 22 miljoner Spotifylyssningar, fem miljoner YouTubeviews, förstlisteplaceringar och multiplatinautmärkelser över hela Norden), följer nu 15-åriga Zara Larsson upp med dubbelsingeln "She's Not Me".

"She's Not Me" är en i sin genre nyskapande musikalisk följetong i två delar, som behandlar ämnet ung, förlorad kärlek på ett mycket ärligt och intimt sätt.

Singeln som består av "Pt.1" och "Pt.2" har redan rosats på YouTube, där "Pt.1" redan nått 1.1 miljoner visningar, och "Pt.2" ca. 150.000 visningar inom loppet av en vecka.

She´s Not Me (Pt.1)

She´s Not Me (Pt.2)

Den 5 juli släpper Zara EPn "Allow Me To Reintroduce Myself" och i sommar är hon aktuell på bl a Victoriadagen, Sommarkrysset och Allsång på Skansen, samt med en egen turné.

Turnédatum finner du här