Universum är i Almedalen 2018 - och vi vill träffa dig!

Universum - Employer Branding som ger resultat.

Universum är världsledande inom employer branding och hjälper arbetsgivare att att attrahera, rekrytera och behålla talang. Efter närmare 30 års erfarenhet av undersökningar och kommunikationslösningar så erbjuder vi en unik insikt i marknaden, vinnande varumärkesstrategier och trovärdig kommunikation som ger er verktyg att konkurrera om topptalanger.

Ett hett ämne just nu är hur arbetsgivare ska attrahera och behålla talanger för framtiden. Vi vill gärna träffa dig under Almedalsveckan för att diskutera frågor och funderingar kring hur vi kan utveckla er employer branding. Intresserad av att diskutera vidare med oss? Fyll i vårt formulär eller hör av er till oss.

Connecta med oss

• employer branding
  • almedalen
  • almedalsveckan

Om Universum
Universum är världsledande inom employer branding. Sedan mer än 20 år tillbaka arbetar vi uteslutande med arbetsgivarimage och vi är pionjärer inom detta område. Universum hjälper över 1 200 kunder världen över att attrahera framtida, och behålla nuvarande, ideala medarbetare. Vi gör detta genom erfarenhet, kunskap och tjänster såsom undersökningar, strategiska konsulttjänster och medielösningar. Universums undersökningar besvaras årligen av 400 000 studenter och unga akademiker i hela världen, vilket ger oss en unik kunskapsbas. I vår mediaportfölj ingår över 150 olika publikationer och webbplatser som hjälper studenter och unga akademiker i deras jakt på den ideala arbetsgivaren.