Upplands Motor är nominerad i tre kategorier i Magnet Awards 2019

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2019 14:23 CET

Malin Silander, HR-chef Upplands Motor

Den 20 november hålls Magnet Awards på Fotografiska i Stockholm. Upplands Motor är nominerad i kategorierna Professionals, Grand Prix och Digital Förflyttning.

”Upplands Motor har ett växande rekryteringsbehov av medarbetare i allmänhet och av servicetekniker i synnerhet. För att kunna anställa rätt kompetens och de bästa i branschen måste vi ha en stark position som arbetsgivare. Därför är det lite extra roligt att få vara nominerad i just Magnet Awards – SM i Employer Branding.” Säger Malin Silander, HR-chef på Upplands Motor.

Finalisterna utses av en tillsatt jury med representanter från flera delar av branschen och vinnarna i varje kategori presenteras 20 november på Fotografiska i Stockholm.

Om Magnet Awards

Magnet Awards är Sveriges största arena för kunskapsdelning, inspiration och tävling inom Employer Branding. Syftet med galan är att sätta Employer Branding i främsta rummet och hylla årets bästa kommunikationsinsatser inom området. På Magnet Awards ska de smartaste och mest resultatskapande lösningarna, internt och externt, få det erkännande de förtjänar.

Upplands Motor är ett av Sveriges mest framgångsrika bilföretag och ett modernt familjeägt bolag med nära 850 anställda. Vi säljer service och verkstadstjänster samt nya och begagnade bilar. De varumärken vi arbetar med är Volvo, Ford, Mercedes-Benz, Renault och Dacia.

Företaget etablerades 1964 i Uppsala, och finns idag i Arlandastad, Danderyd, Hammarby Sjöstad, Länna, Tierp, och Uppsala, samt på två ställen i Kista där även huvudkontoret ligger. Med utgångspunkt i värderingarna enkelt, omtänksamt och engagerat hjälper vi våra kunder till en enklare vardag.

Kommentarer (0)

Kommentera