Onsdag 29 juni kl 16.30 bjuds media in till att mingla med SM-veckans volontärer och feriearbetare

Med en vecka kvar till att SM-veckan går av stapeln bjuder Upplev Norrköping in till utbildning för evenemangets volontärer och feriearbetare. Ca 100 volontärer och 50 feriearbetare deltar på volontärsutbildningen onsdagen den 29/6 på Louis De Geer. Media inbjuds till att delta kl 16.30.

Det är vi tillsammans som ska göra SM-veckan till ett bra evenemang och visa upp Norrköping från sin allra bästa sida, säger Christina Leinonen/Turistchef på Upplev Norrköping. Utbildningen kommer innehålla både matnyttig information om evenemanget samt en inspirerande föreläsning om hur vi tar emot våra besökare på bästa möjliga sätt. Det kommer även vara första hjälpen och HLR-information.

Media är inbjuden att mingla med volontärer och feriearbetare på Louis De Geer klockan 16.30 onsdag 29:e juni. Se bilagt program.

Välkommen!

• team norrköping