Barnens show med Farzad och Julia 21 november

Barnens show med Farzad och Julia

Barnens konserthus

Barnens show är ett fartfyllt och lekfullt äventyr med Farzad och Julia lördag 21 november 13.00. Med sång och musik leder Farzad och Julia barnen genom roliga, viktiga, små och stora funderingar och frågeställningar. Farzad Farzaneh är känd från SVT Barnkanalens Morgonshowen och Julia Frej är sångare och musiker.

Barnens konserthus
Lördag 21 november 13.00
Sal B

Barnens show är en engagerande föreställning med sång och musik, lite lek och lite allvar, skratt och eftertanke, lite drama och en och annan överraskning!

Farzad Farzaneh är känd för barnen från SVT:s Barnkanalen Morgonshowen och från sin egen framgångsrika podcast Barnens pod. 2013 skrev han barnboken När pappas farmor dog och förra året blev han utsedd till Årets Papa av tidningen Mama.

Julia Frej är sångare och musiker men har även arbetat som programledare på tv och som sångpedagog på förskola där hon utvecklat en unik förmåga att kommunicera med barnen.

Arrangör

Kontakt

Patric Kiraly, producent Uppsala Konsert & Kongress, patric.kiraly@ukk.se, 018-727 90 32