Ur&Penn öppnar butik i Höllviken

Pressmeddelande   •   Mar 19, 2020 11:29 CET

Ur&Penn fortsätter att expandera och slog förra veckan upp dörrarna till en ny butik i Höllviken. Fredagen den 13/3 stod butikspersonalen redo i Toppengallerian och tog emot kunderna i den nya butiken.

I Höllviken erbjuder numera Ur&Penn ett brett sortiment av klockor, smycken och accessoarer med målsättningen att alltid ha marknadens (och ibland världens) lägsta priser.

Ända sedan start år 1943, har Ur&Penn lagt extra fokus på personlig service och ett personligt bemötande. Ur&Penn är glada över att nu också finnas i Höllviken och ser fram emot framtiden.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Abed Al Saffar, VD Ur&Penn

Mejl: abed.alsaffar@uropenn.se

Tfn: 076-021 95 05

Ur&Penn, Sveriges ledande butikskedja för klockor och modeaccessoarer. Från ett prisvärt sortiment hittar du allt från stilrena till sportiga klockor och trendiga accessoarer för alla. Ta hjälp av vår erfarna personal som erbjuder en hög service och råd för att du ska hitta just det du söker för din stil. Hos Ur&Penn hittar du varumärken från bl.a. Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Pulsar, Jacques Lemans, Festina och Regal.

Kommentarer (0)

Kommentera