Ur&Penn öppnar butik i Liljeholmen

Pressmeddelande   •   Jun 20, 2019 10:49 CEST

Den 8/6 slog Ur&Penn upp dörrarna till en ny butik i Liljeholmens galleria söder om Stockholm.
Ur&Penn erbjuder ett brett sortiment av klockor, smycken och accessoarer med målsättningen att alltid ha marknadens (och ibland världens) lägsta priser.

Ända sedan start år 1943, har Ur&Penn lagt extra fokus på personlig service och ett personligt bemötande, Victoria Jonsson och hennes team stod redo för att ta emot de första kunderna i den sprillans nya butiken lördagen 8/6.

"Äntligen kan jag stolt säga att vi finns i Liljeholmstorgets galleria, det känns fantastiskt roligt för mig och mitt team att ha fått möjligheten att slå upp dörrarna för ännu en Ur&Penn butik." Säger Victoria Jonsson.

Ur&Penn, Sveriges ledande butikskedja för klockor och modeaccessoarer. Från ett prisvärt sortiment hittar du allt från stilrena till sportiga klockor och trendiga accessoarer för alla. Ta hjälp av vår erfarna personal som erbjuder en hög service och råd för att du ska hitta just det du söker för din stil. Hos Ur&Penn hittar du varumärken från bl.a. Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Pulsar, Jacques Lemans, Casio och Regal.

Kommentarer (0)

Kommentera