Cassandra Maei Barrington (butikschef) och Sara Nyman Bernhardsson kommer båda att vara med och driva Ur&Penns nya butik i Motala.

Ur&Penn öppnar butik i Motala

Den 16/7 slår Ur&Penn upp dörrarna på sin 110:e butik. I Motala erbjuder numera Ur&Penn ett brett sortiment av klockor, smycken och accessoarer med målsättningen att alltid ha marknadens (och ibland världens) lägsta priser.

Ända sedan start år 1943, har Ur&Penn lagt extra fokus på personlig service och ett personligt bemötande. Cassandra Maei Barrington, butikschef, och team står i startgroparna för att ta emot de första kunderna i den sprillans nya butiken. “Det känns fantastiskt roligt för mig och mitt team att ha fått möjligheten att slå upp dörrarna för ännu en Ur&Penn butik i Motala." säger Cassandra. “Där vi är beredda att ge den bästa möjliga service med allt ifrån batteribyten av klockor till vårt nya fantastiska sortiment av 18kt guld. Välkommen in till oss i gallerian i Motala!"

Ur&Penn öppnar den 16/7 i Motala. För att uppmärksamma nyöppningen kommer det firas med öppningserbjudanden de allra första dagarna.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Abed Al Saffar, VD Ur&Penn

Mejl: abed.alsaffar@uropenn.se

Regioner

Ur&Penn, Sveriges ledande butikskedja för klockor och modeaccessoarer. Från ett prisvärt sortiment hittar du allt från stilrena till sportiga klockor och trendiga accessoarer för alla. Ta hjälp av vår erfarna personal som erbjuder en hög service och råd för att du ska hitta just det du söker för din stil. Hos Ur&Penn hittar du varumärken från bl.a. Axcent of Scandinavia, Black Oak, Citizen, Pulsar, Jacques Lemans, Casio och Regal.