Bekväm och inspirerande arbetsmiljö för nya tankar och idéer.

Byt ut kontoret för en dag

Vi arbetar ofta inom kontorets fyra väggar där vi ska vara effektiva och produktiva hela dagen. Ibland kan kroppen behöva ett miljöombyte för att få nya intryck. I dagens digitala och mobila samhälle har vi möjlighet att flytta med oss kontoret ut. Byt ut väggarna mot en dag i vår lobby.

Att sinnen behöver stimuleras för att ge utrymme för kreativitet tror vi starkt på. Vår vackra skärgårdsmiljö med hav och natur blir en uppfriskande kontrast till den hektiska stadsmiljön. Hos oss kan du slå dig ner i en skön fåtölj omgiven av kända konstnärers verk, harmonisk interiör och samtidigt känna doften av nybakt från bageriet. Ta med datorn och kom förbi på en frukost i soluppgången eller njut av en vällagad lunch i restaurangen. Arbeta i lugn och ro och ge tankarna ny kraft. Glöm inte att ta en paus och stig ut på terrassen för lite havsluft, vågskvalp och en kopp kaffe. Välkommen till ditt nya kontor.