72 resor och 14 nyheter i årets resekatalog.

Världens Resor presenterar sitt bredaste utbud av spännande rundresor någonsin i årets katalog. 72 resor varav 14 nyheter. Här finns flera helt unika resor. Nya ingångar och oväntade kombinationer fortsätter att prägla Världens Resors utbud. Några av årets nya resor är; Strövtåg i Japan, Sikkim och Bhutan, Vita havet och en omfattande resa i Livingstones fotspår till Zimbabwe, Zambia och Malawi.

• Semester

Med lust, nyfikenhet och kunskap

Vi arrangerer resor i mindre grupper med svensk färdledning till platser och möten som kan vara svåra att nå på egen hand. Vi lyfter fram såväl de stora sevärdheterna som de mer udda upplevelserna. I årets utbud hittar du resor till mer än 50 länder. Världens Resor startades 2003 av Lottie Sundelöf, Joacim Ericson och Jörgen Fredriksson vilka fortsätter att utveckla företaget som en av de främsta arrangörerna inom upplevelseresor. En resa kan vara just bara en resa, en förflyttning från A till B. En resa kan också bli ett äventyr som berikar och ger roliga minnen som stannar kvar länge. En upplevelse som ger svar på frågor och väcker lusten att upptäcka mer - det är dessa resor vi vill ta med dig på. Välkommen till Världens Resor!

Lottie Sundelöf

Presskontakt VD Företagsledning, marknadsföring, presskontakter 08-6695525