Ny kundportal med inloggning via Mobilt BankID

Nyhet   •   Feb 19, 2019 11:02 CET

Nu har vi lanserat Värmevärdens nya Mina sidor. Den nya kundportalen som ger användaren en snabb överblick över vad som hänt, förenar sedan tidigare väl utvecklad funktionalitet med ett modernare utseende. Samtidigt lanserades en mängd ny samt förbättrad funktionalitet bland annat möjligheten att logga in med Mobilt BankID.

Med fokus på användarvänlighet har vi gett Mina sidor ett modernare utseende men behållit alla smarta funktioner som underlättar för kunden i sin värmevardag. Förutom en ny startsida med sammanfattning över vad som hänt så finns nu även möjligheten att logga in via Mobilt BankID.

‒ Våra Mina sidor är sedan tidigare unika i branschen då vi bland annat möjliggör för våra företagskunder att se och exportera sin fastighets energianvändning ända ner på timnivå säger Håkan Bergman, Marknadschef på Värmevärden. Med nya Mina sidor har vi även gjort grafer dynamiska, vilket underlättar för kunden att utifrån det som presenteras ta beslut över exempelvis energieffektiviserande åtgärder.

Förutom exklusiv presentation och export av värden finns sedan tidigare möjligheten för användaren att skapa värmerapporter, se sina mätarställningar, prisuppgifter och fakturor. De kan starta prenumerationer för att få information vid eventuella avbrott samt anmäla sig för e-postfaktura. I och med lanseringen har vi även gjort det enklare för förvaltare (dvs användare med tillgång till flera kundkonton) att växla mellan kundkonton för enklare jämförelse.

Kommentarer (0)

Kommentera