Vanderbilt är nominerade till PSI Premier Awards

Vanderbilt har nominerats två gånger för årets PSI Premier Awards. Nomineringen avser Vanderbilts SPC- och ACT365-produkter.

SPC har blivit nominerad i inbrottslarmskategorin för årets produkt, medan ACT365 är nominerad i kategorin passersystem som årets produkt.

Produkterna nominerades som följd av att PSI tidningen frågade sina läsare vilken teknik de har installerat eller läst om under det senaste året som gav dem de bästa resultaten. Egenskaper, fördelar, enkel installation och bästa service var alla faktorer som beaktades, så dessa nomineringar visar hur uppskattade dessa produkter är på säkerhetsmarknaden.

SPC skyddar företag, fastigheter och tillgångar. Det är ett inbrottslarmsystem som erbjuder mångsidig och omfattande larmhanteringsfunktionalitet. Genom användningen av molntjänster och applikationer i framkant ligger SPC i spetsen för modern inbrottsdetektering. ACT365 är Vanderbilts kompletta integrerade lösning för passerkontroll och kameraövervakning, som erbjuder smidigt en fjärrkonfiguration och molntjänst.

• Teknologi, allmänt