En julklapp med beröring från Varbergs Kurort

Vem vill inte ge med hjärtat? Varbergs Kurort använder händerna på samma gång! Istället för att ge julklappar till kunder och leverantörer, har Kurorten i år valt att besöka Carema pensionärsboende i Varberg och bjuda de vårdtagare som önskar på fri beröringsmassage.

Carina Wallberg, spachef Varbergs Kurort:
- Vi vill dela med oss av, och ge bort, det vi gör allra bäst: beröring. Det kommer att vara många som blir glada av vår tjuvstart på julklappsutdelning. Vår förhoppning är att detta ger ringar på vattnet och att fler i vår bransch känner sig inspirerade att göra detsamma.

Lotta Adamsson, verksamhetschef på Carema Breared, Varberg:
"Detta är en fantastisk julklapp till våra boende, som vi är väldigt glada över! Taktil beröring vet vi har en positiv effekt i omvårdnad.”

För mer information, välkommen att kontakta:
Carina Wallberg, spachef Comwell Varbergs Kurort
E-post: carina.wallberg@comwell.se

• julklapp
  • julklapp med beröring
  • beröring
  • comwell varbergs kurort
  • spa
  • varbergs kurort
  • massage
  • massagebehandling
  • carina wallberg