Nytt avsnitt av Näringslivspodden ute nu - Ethel Capelle Hotelldirektören med många järn i elden

I årets första avsnitt av Näringslivspodden har vi träffat Ethel Capelle, Ethel är sedan 2009 hotelldirektör för Scandic Infra City, men även ordförande i Väsby Promotion. Vi har skrapat lite på ytan för att ta reda på vem Ethel är som person, vad krävs det för att styra ett helt hotell, var tankar hon energi och var kommer hennes ”franskklingande” namn ifrån? Ethel berättar även om sina år som Väsby Promotions ordförande samt om föreningens framtidsutsikter inför jubileumsåret 2018, då vi fyller 20 år.

Näringslivspodden är en av Väsby Promotions digitala kanaler, där tanken är att lyssnarna på ett enkelt sätt ska kunna ta del av andra företagare och entreprenörers erfarenheter. Lyssna gärna på tidigare avsnitt, via www.vasbypromotion.se eller din podcastspelare.

Har du några frågor, önskemål eller dylikt om podden eller är intresserad av att sponsra? Hör av dig till Camilla König Ekegren