Nominerade till Västerås näringslivsgala Guldstänk 2019

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2019 19:15 CET

Alla vinnare under förra årets Guldstänksgala. Foto: Henrik Mill

Tidigare ikväll anordnades en ”Nomineringskväll” för att presentera de företag/personer som nominerats till pristagare på Västerås näringslivsgala Guldstänk. Nomineringskvällen samlade tidigare vinnare, de nominerade samt arrangörer och jurygrupper. De slutliga vinnarna utses av en expertjury för respektive priskategori tillsammans med folkets röst. Röstningsperioden pågår från 8 februari till 24 februari.

Arrangörer är: Almi Mälardalen, Företagarna Västerås, Handelskammaren Mälardalen, Marknadsföreningen i Västerås samt Västerås stad.

Nominerade företag

• Way To Go AB
  • Salladsmagasinet
  • Modus Operations AB

För motiveringstexter och kontaktuppgifter till de nominerade företagen, se bilaga. Bilder på de nominerade skickas vid förfrågan.

Press/media som vill ackreditera sig för näringslivsgalan Guldstänk den 14 mars i Västerås konserthus, vänligen kontakta Ann-Sophie Sund, presskontakt Guldstänk:

ann-sophie.sund@vasteras.se eller 072-141 93 25.

Har du frågor angående Guldstänk är du välkommen att kontakta projektansvarig

Alf Westerdahl alf.westerdahl@vasteras.se eller 070-577 57 55.

Västerås Marknad & Näringsliv AB är Västerås stads marknads- och näringslivsbolag, och har som uppdrag att i samverkan med näringslivet, offentliga verksamheter, akademi och civilsamhället bidra till att öka Västerås attraktionskraft och utveckling. Bolaget arbetar strategiskt och operativt med att förtydliga och öka Västerås närvaro regionalt, nationellt och internationellt samt bidra till ökad kunskap, fler besökare och etableringar. Bolaget arbetar utifrån två affärsområden; Visit och Invest samt har en enhet för strategiska projekt.

Kommentarer (0)

Kommentera