Välkommen på invigning i Brunnsparken

Pressmeddelande   •   Dec 04, 2015 07:00 CET

I dag invigs den totalrenoverade Västtrafikbutiken i Brunnsparken i Göteborg, som varit stängd under hösten. För att fira bjuder Västtrafik på festligheter och överraskningar i butiken mellan kl. 10-13.

Butiken i Brunnsparken är den femte av Västtrafiks butiker som byggs om för att ge både kunder och butikspersonal en större, öppnare och trevligare miljö att vistas i. Dagens invigning pågår från att butiken öppnar kl. 10 och fram till kl. 13.

Västtrafik bjuder på något att äta och har extra personal på plats för att svara på frågor. De första 200 kunderna som köper biljett eller laddar ett Västtrafikkort får dessutom en extra överraskning. Välkommen!

press@vasttrafik.se

Varje dag reser 390 000 personer med Västtrafik. Det är för dem vi finns till. Vi vill göra det enkelt och bekvämt att resa med kollektivtrafiken och samtidigt bidra till en hållbar samhällsutveckling. Västtrafik ägs av Västra Götalandsregionen och har cirka 900 linjer som körs av företag som upphandlats i konkurrens.