Personlig flört med 70-talet!

Personlig flört med 70-talet!

Retro fortsätter att vara trendigt. Vedums uttrycksfulla serie Flow har ett nytt tvättställ i porslin – perfekt för att skapa en skön 70-talskänsla i badrummet. Sittdel och våtrumsskivor kompletterar stilen.

Tanken med Vedums badrumssortiment är att det alltid ska finnas inspirerande och trendriktiga inredningar för olika hem och personligheter. Flow är en uttrycksfull badrumsserie med rena linjer och harmoniska proportioner, designad för Vedum av Jesper Ståhl.

– En serie för människor som sätter värde på genomtänkta inredningsdetaljer, stark möbelkänsla och personlig form, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin. Flow har sedan tidigare ett tvättställ i Top Solid och ett ovanpåliggande tvättställ i porslin med skiva i Carraramarmor. Nytt för i år är att serien utökats med ett traditionellt tvättställ i porslin. Mer om Flow på www.vedum.se/badrum/badmiljoer/flow/flow

– Vi gör det möjligt för våra kunder att uttrycka sin personliga stil på ännu fler sätt. Det nya tvättstället i porslin passar till exempel perfekt för människor som gillar retro och gärna flörtar med 70-talet, säger Vedums marknadschef Marianne Färlin.

Taggar

Vedum Kök & Bad inreder de skandinaviska hemmen med vacker, funktionell och långsiktig design. Det 100-åriga familjeföretaget utvecklar och tillverkar allt från kök och badrum, till tvättstuga och förvaring. Bolaget ägs av bröderna Magnus Efraimsson och Niklas Efraimsson och är Sveriges största familjeägda företag i sin bransch, med runt 460 anställda och med en årlig omsättning på cirka 775 miljoner kronor. Fabriken och huvudkontoret finns fortfarande kvar i det lilla västsvenska samhället Vedum, där allting började för 100 år sedan. Vedum har egna utställningar i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Linköping, Malmö och i Vedum, samt återförsäljare inom bad över hela landet.Besök www.vedum.se för mer information.