Matcha retro-bilen med retro-radion från Verktygsboden

Matcha retro-bilen med retro-radion från Verktygsboden

Gammal charm möter ny teknik. Den nya radion från Verktygsboden är extremt kvalitativ. Och retro.

Retroradion har allting man kan begära av en modern bilstereo. Lättläst LCD-display och löstagbar frontpanel. CD och Mp3-läsare, USB, AUX-ingång och läsare för SD-kort. Samt bluetooth/blåtand för trådlös ljudstreaming.

Ladda över hela din skivsamling till en enda enhet. Spela upp de goda klassikerna i en modern bilstereo som påminner om 60- och 70-talet. Retroradion från Verktygsboden passar utmärkt till entusiastfordon- och retrobilar.

Passande till bilen är också en elektrisk bilantenn, som enkelt göms undan när den inte behövs. Den elektriska antennen löser problemet utan att ”förstöra” utseendet på ett äldre fordon. Bilantennen är till 12 Volts elsystem. Ett flertal olika hylsor medföljer för att underlätta monteringen.

Verktygsboden - bra verktyg till bra pris

Retroradio RCD 120BT, blåtand

Bilantenn