Smidigt rent med smådelstvätt från Verktygsboden

Smidigt rent med smådelstvätt från Verktygsboden

Från Verktygsbodens eget varumärke Pela kommer den praktiska smådelstvätten för rengöring av maskin- och motordelar. Lägg det som du vill rengöra i karet – om det så är en del till cykeln, mopeden eller bilen – och tillsätt en fettlösningsvätska. Pumpen i tvätten håller sedan vätskan i cirkulation. Använd det flexibla metallmunstycket för att göra rent från ingrodd smuts.

Pela smådelstvätt är tvätten som passar i alla verkstäder och garage. Smådelstvätten har en behändig avlastningshylla och fyra 100 millimeters hjul för att enkelt kunna flyttas runt. Till tvätten hör också ett lock för att förhindra lukt och som också automatiskt stängs igen vid en eventuell brand.

Verktygsboden – bra verktyg till bra pris

Pela Smådelstvätt med hjul