Verktygsboden utökar sortimentet med professionella verktygsväskor

Verktygsboden utökar sortimentet med professionella verktygsväskor

Verktygsboden utökar sitt PELA-sortiment med en egen serie professionella verktygsväskor. Smarta funktioner och slitstark läcker design ska tilltala både yrkesmän och hemmafixare.

En bra väska är det smidiga sättet att ta med sig sina viktiga verktyg. Den nya produktserien från Verktygsboden innefattar professionella väskor för såväl hantverkare på språng som hemmafixare som vill ha ordning.

Väskorna från PELA är slitstarka och kompakta, tillverkad i vattenavvisande polyester. Väskorna har många praktiska inner- och ytterfack som ger enkel tillgång till verktygen. Kraftig axelrem gör också väskorna lätta att bära med sig.

Verktygsboden– bra verktyg till bra pris

Pela Verktygsväska för elektriker

Kvalitetsväska för elektriker på språng. Väskan har slitstark bärrem, öppen front samt tåliga verktygshällor och fack.
Storlek: 23x23x46 cm

Pela Verktygsväska för snickare

Verktygsväska med öppen front, anpassad för snickare. Väskan har ett greppvänligt bärhandtag av stål samt axelrem. Kan belastas med 20 kg.
Storlek: 49x27x36 cm

Pela Verktygstrolley med skafthandtag

Serviceväska med gott om utrymme, fickor på insidan samt ytterfickor i olika storlekar ger lätt åtkomlighet av verktyg och tillbehör. Väskan är utrustad med hjul och teleskophandtag samt bärhandtag och dragkedja. Kan belastas med 40 kg.
Storlek: 44x24x42 cm

Pela Verktygsväska Allround

Allsidig verktygsväska med fack både invändigt och utvändigt. Väskan har bärhandtag och axelrem. Kan belastas med 25 kg.
Storlek: 46x25x29 cm