Bort med fläckar och allt som luktar illa. De professionella ångtvättarna från Verktygsboden rengör på djupet och avlägsnar smuts och bakterier på nästintill alla ytor.

Kombinerad ångtvätt och grovdammsugare för proffsig biltvätt och rekonditionering

Det effektivaste sättet att rengöra fordon invändigt och utvändigt är med hjälp av en ångtvätt. För att tillgodose behovet från bland annat bilrekondfirmor har Verktygsboden utökat sitt sortiment med två kraftfulla ångtvättar för professionell användning.

När det kommer till att göra rent nedsmutsade säten och de många trånga och svåråtkomliga skrymslen som finns i ett fordon är ånga det mest effektiva rengöringsmedlet. Förutom att ta bort ingrodd smuts dödar ånga även bakterier och avlägsnar oönskade lukter från exempelvis tobak och mögel – det helt utan några kemikalier.

Steam Wave och Steam Plus är två kraftfulla ångtvättar speciellt framtagna för professionella användare och som numer ingår i Verktygsbodens sortiment. Tack vare hög prestanda kan ångtvättarna användas av såväl städ- och bilrekonditioneringsfirmor som taxi- och bussbolag, som alla har höga krav på renlighet.

Absolut rent
Noggrant och hygieniskt. Ångtvättarna från Verktygsboden rengör effektivt alltifrån golv och mattor till bilklädsel. Maskinerna har inbyggd grovdammsugare för uppsugning av vatten och smuts och med den heta ångan försvinner fläckar och allt som luktar illa – även från de svåråtkomliga ställena. Det blir absolut rent. Steam Wave och Steam Plus har ett 1800 respektive 3400 Watts värmeelement och ger en ångtemperatur på 140 respektive 180 grader.

Ångtvätt Steam Wave

Ångtvätt Steam Plus