Verktygsboden på sommarturné

Verktygsboden på sommarturné

Verktygsboden tar gärna företaget ut på vägarna för att visa upp sina produkter. Inte sällan är också plåtgurun Christer Linde med för att visa hur man formar plåtbitar. Bild: Klassiker.

Lördagen den 10 maj startar Verktygsbodens sommarturné. Turnén består av tio stopp och håller på fram till slutet av september. Med på resan finns massor av verkstadsglädje.

Verktygsbodens årliga sommarturné drar i år igång lördagen den 10 maj. Första stoppet är på hemmaplan på Vårmönstringen i Borås. Under sommaren gör sedan Verktygsboden sällskap med flera spännande evenemang, såsom Knutstorp Revival, Nostalgia Festival, Wheels Nationals och Sportvagnsträffen. Finalen blir på Träffpunkt 70 på Grytsbergs Säteri i Stjärnhov.

Inspireras av Verktygsbodens produktnyheter och verkstadsexpertis när företaget besöker några av landets främsta bilträffar och motorevenemang. Handverktyg, fordonslyft, svets, kompressor, utrustning för lackering och metallbearbetning - Du hittar allt för garage, verkstad och lite till i Verktygsbodens bilburna utställning.

Evenemang Verktygsboden besöker i år

Vårmönstring Almenäs
Borås 10 maj

Knutstorp Revival