​​Träffa våra veteraner! Välkommen på invigning hos Veteranpoolen Värnamo

Vi blir allt friskare och lever allt längre. Många pensionärer väljer idag att fortsätta jobba, och veteranbemanning är en trend som växer explosionsartat över hela Sverige.

Veteranpoolen AB är Sveriges största arbetsgivare för pensionärer. Våra veteraner skapar förutsättning för dynamiska arbetsplatser där äldre och yngre kan jobba tillsammans och dela erfarenheter och utvecklas. Vi hjälper också privatpersoner med hushållsnära tjänster, hantverk och trädgårdsarbete.

Kom och träffa veteranerna som möjliggör framtidens flexibla arbetsmarknad!

Den 8 juni klockan 17:00 har vi invigning av Veteranpoolen Värnamos nya lokaler. Varmt välkommen. Ring mig gärna om du planerar att komma, eller har några andra frågor.

Plats: Ringvägen 38, Värnamo
Tid: 8/6 kl. 17:00