Kommentarer (9)

    Varför kan man inte få tag i någon högre uppsatt än "viasat support"?
    Jag känner mig lurad av erat så kallade " avtal" men vad får man för det? Prata med någon på supporten som ignorerar fullständigt i vad du säger!
    Hur kan det komma sig att detta kan få fortsätta?
    Så om någon av er som är lite högre uppsatta ta er då i kragen och hör av er tack!

    - Simon - 2014-01-20 10:03 CET

    Hej Simon,

    Vår support är det man i första hand vänder sig till för att snabbt kunna få hjälp och svar vid olika tider på dygnet. Man kan kontakta Viasat Support både via telefon, twitter och facebook och supporten svarar ofta mycket snabbt. Jag är ledsen om du känner att du inte fått svar och den hjälp du behövde. Kontakta oss gärna direkt via email eller telefon så ska vi göra allt vi kan för att svara på dina frågor.

    Vänliga hälsningar
    Kristina Hagbard
    tf Presschef Viasat

    - Kristina Hagbard - 2014-01-20 10:11 CET

    HEJ PÅ ER
    JAG HETER BESNIK OCH VILLE FRAMFÖRA MITT MISSNÖJE MED KUNDTJÄNSTEN, DÄR JAG RINGER OCH FRAMFÖR MITT MISSNÖJE MEN ANTINGEN LÄGGER DE PÅ LUREN ELLER BLIR DE SOM EN UPPREPANDE MASKIN MED SAMMA FRAS UTAN MÖJLIGHET FÖR KOMMUNICERING OCH PROBLEM LÖSNING.

    - besnik juniku - 2014-03-20 09:05 CET

    Hej Besnik,

    Vi är verkligen ledsna att du inte fått den service som du som kund bör kunna förvänta dig från vår kundtjänst. Vår kundtjänst gör allt de kan för att vara så tillgängliga som möjligt och svara så snabbt som möjligt. Vid vissa tillfällen kan det dock av olika anledningar blir ovanligt långa svarstider. Vi gör dock allt vi kan för att så snabbt som möjligt avhjälpa det och snabbt svara.
    Vår kundtjänst finns tillgängliga via olika kanaler för att det för dig som kund ska vara så enkelt som möjligt att komma i kontakt med oss.
    Du kan kontakta oss via Twitter, Facebook och email så ska vi göra vad vi kan för att hjälpa dig.
    Besök oss gärna på Facebook, där kan du snabbt få svar på dina frågor: facebook.com/viasatsverige

    Vänliga hälsningar
    Kristina Hagbard
    tf Presschef Viasat

    - Kristina Hagbard - 2014-03-20 09:57 CET

    Hej!
    Känner en viss besvikelse efter att förlängt mitt viasat abonnemang, hon läser upp avtal om vad vi kommit fram till, går några dagar så ringer en firma för att boka tid för installation och montering.
    Han vill ha över 2000:- för att byta ut
    parabolen? ???
    Det trodde jag ingick, då ingen informerar om detta??????

    - jonas - 2014-05-22 11:41 CEST

    Hej Jonas!
    Jag kan tyvärr inte gå in på vad som gäller för just den kampanj du har undertecknat, då jag inte har någon möjlighet att se det här. För att på bästa möjliga sätt kunna ge dig hjälp och ett bra svar skulle jag vilja be dig kontakta vår kundsupport direkt.
    Du kan kontakta oss via Twitter, Facebook och email så ska vi göra vad vi kan för att hjälpa dig.
    Besök oss gärna på Facebook, där kan du snabbt få svar på dina frågor: facebook.com/viasatsverige
    Ha en fortsatt bra dag!

    Vänliga hälsningar
    Johanna Westin
    Tf. Presschef Viasat

    - Johanna Westin - 2014-05-26 13:03 CEST

    Trött på att vänta.
    Hur kan det komma sig att man ska välja alternativ på knappval(ex 5/faktura), efter att ha suttit i telefonkö i över 20 minuter, så kommer man fram, förklarar sitt ärende(pratar några minuter). Därefter kopplas man vidare..... och där är beräknad väntetid 17 minuter.

    - Lars - 2014-09-25 10:52 CEST

    Tillägg till kommentar ovan. Detta var den 23/9 och idag den 25/9 är ärendet fortfarande inte klart.

    - Lars - 2014-09-25 11:15 CEST

    Blev uppringd av en trevlig tjej, som utan problem fixade problemet.(25/9 kl 17.45)
    Ett stort tack till henne!

    - Lars - 2014-09-26 09:56 CEST