Viati tilldelas ramavtal med Försäkringskassan

Viati har tilldelats ramavtal med Försäkringskassans avseende resurskonsulter inom IT-infrastruktur. Ramavtalet omfattar en rad konsultroller inom infrastrukturområdet och har en beräknad volym på 45 miljoner kronor per år.  Avtalet löper fram till 2020-03-30.

- Det är glädjande för vår satsning på att bli ett av de ledande IT-konsultbolagen i Sundsvall att vi tilldelats ramavtal med Försäkringskassan, säger Roland Ekström VD för Viati.

För mera information kontakta Roland Ekström, VD, Viati Konsult AB, roland.ekstrom@viati.se, tel 070-557 52 75.

• it-konsult
  • it-konsulter
  • försäkringskassan
  • upphandling
  • ramavtal
  • viati

Viati är en av Sveriges snabbast växande IT-konsultbolag, verksamma inom bland annat systemutveckling, integration och IT-arkitektur. Men vi* är mer än så. Vår styrka är att vi ser till helheten – både hos våra medarbetare och kunder.

Vi har ett “vi” tänk i allt vi gör, vilket gör att vi utvecklas tillsammans med våra kunder. Med vår branschkunskap, bland annat inom transport, spel, handel, bank och försäkring, hjälper vi våra kunder till bättre användarupplevelser och effektivare processer. Vi förstår hur våra kunder bäst kan dra nytta av de tekniker och trender som idag formar framtiden.

Viati-koncernen har idag 135 medarbetare och omsättningen under 2015 uppgick till 212 MSEK. Besök oss gärna på www.viati.se