Magnus Carlsson och Fashion Pack bjuder på fest!

Pressmeddelande   •   Aug 11, 2015 11:47 CEST

Magnus Carlsson och Fashion Pack bjuder på en riktig superkväll under Örebro 750´s jubileumsvecka!

Kommande torsdag startar kvällen så som de brukar göra med Fashion Pack´s show Divine Decadence på Villa Strömpis Sommarscen. Men kvällen slutar inte här utan förlängs med konsert från folkkäre Magnus Carlsson kl. 23:30 tätt följt av nattklubb med DJ D ända fram till 02:00.

- Det känns fantastiskt kul att få bjuda våra gäster och alla Örebroare på en riktig super-torsdag under jubileumsveckan, säger Thomas Johansson i Fashion Pack.

Samtliga gäster som betalat entrén till Fashion Pack kan naturligtvis stanna kvar till konsert med Magnus Carlsson utan kostnad.

Om Villa Strömpis:

Allt började 1858 när sockerbagare Pehr Pettersson öppnade ett ”Schweizeri” på holmen. När Hotellbyggnadsbolaget senare 1876 började arrendera holmen så öppnades en restaurang och man byggde ett par enklare träbroar. Detta var starten för en lång och anrik tradition av restaurang och nöjeskrog på Varboholmen, Strömparterren.

Och nu nästan 140 år senare förs traditionen vidare med Villa Strömpis om än i en något uppdaterad version. Men den ståtliga ”Gula Villan” kommer aldrig förlora sitt stolta arv och historia.

Våra ambitioner är att leva upp till våra gästers höga förväntningar och stå ut som det i särklass bästa nöjesstället i Mälardalen.