Högsta betyg för Vings vuxenhotell Sunprime Ayia Napa Suites

Pressmeddelande   •   Maj 13, 2014 16:29 CEST

Vings hotell för vuxna på Cypern, Sunprime Ayia Napa Suites, har ett gästbetyg på 5,0, som bygger på knappt 1 900 gästers helhetsupplevelse av hotellet. Maxbetyget är 5.

Det här är ytterligare ett bevis för att vårt Sunprimekoncept är helt i linje med vad våra kunder vill ha. Vi har tidigare haft 5,0 i gästbetyg på Bucuti & Tara Beach Resorts på Aruba och Intercontinental i Marsa Alam, men då med färre svarande, så detta betyder att Sunprime Ayia Napa Suites är ett riktigt bra hotell både vad gäller standard, läget, personal, stämning, poolområde och möjlighet till avkoppling som är det som betygssätts av våra gäster, säger Magdalena Öhrn, informationschef på Ving.

Sunprime Ayia Napa Suites rankas också som nummer ett av alla hotell i Ayia Napa på Tripadvisor. Och har också fått utmärkelsen Travellers Chocie 2014 i kategorierna populäraste hotell och romantik bland hotell på Cypern. Förra sommaren fick hotellet även en utmärkelse för att vara ett av de 10 bästa hotellen av Vings gäster under sommarsäsongen 2013.

Rummen är modernt designade och vissa har dessutom Swim Out, direktaccess till poolen från rummets terrass. Eftersom hotellägaren driver flera av Ayia Napas bästa restauranger är maten på Sunprime Ayia Napa Suites mycket vällagad. För den som vill träna finns både yoga och gruppträningspass i samarbete med SATS, och det finns spa med en mängd olika behandlingar. För den som flyger med Thomas Cook Airlines Scandinavia är det direkttransfer till hotellet och man kan checka in till flyget redan på hotellet inför hemresan.

Sunprime Ayia Napa Suites är ett av Vings 13 Sunprime-hotell som vänder sig till vuxna som reser utan barn. Samtliga Sunprime Hotels har en åldersgräns på 16 år.

Önskas ytterligare information kontakta Magdalena Öhrn, informationschef Ving, tel 0709-513075.