ARENABOLAGET ÅRETS UPPDRAGSGIVARE I EX:CELLENT

ARENABOLAGET ÅRETS UPPDRAGSGIVARE I EX:CELLENT

Arenabolaget är årets uppdragsgivare för EX:cellent som är en reklamtävling för alla studenter på Linköpings Universitet i samband med EX14. EX14 är ett examensevenemang tillägnat årets studenter som läser Grafisk design och kommunikation.

Tävlingsbriefen för uppdraget släpptes den 7 maj klockan 13:00. Studenterna tävlar individuellt eller i lag och får en vecka på sig att arbeta fram ett bidrag.

Bidragen presenteras vid invigningen av EX14 klockan 14:00 torsdagen den 15 maj. Utställningen är sedan öppen för allmänheten under torsdagen och fredagen. Besökarna kan då rösta på bidragen fram till dess att utställningen stänger på fredag eftermiddag. Förutom allmänhetens röst kommer en jury bestående av två representanter från Arenabolaget och två från byråbranschen att lägga sina röster.

Lördagen den 17 maj kommer sedan det vinnande bidraget att presenteras under en prisceremoni klockan 12:00.

Alla är välkomna till utställningen på Visualiseringscenter C i Norrköping för att titta på bidragen och rösta på favoriten. Vi ses!