Flygluffa obegränsat med Norge Runt-biljett

Pressmeddelande   •   Jul 02, 2012 15:38 CEST

Även i sommar kan du flygluffa i hela Norge. Med Widerøes Norge Runt-biljett reser du obegränsat i 14 dagar inom en, två eller tre zoner under perioden 19 juni-27 augusti. Priserna varierar mellan 2 775-3 975 nok. En extra vecka kostar 1 750 nok.

Besök hela Norge eller välj mellan södra Norge och de mäktiga norska fjordarna samt Kristiansand, Oslo, Sandefjord och Trondheim. Eller varför inte Nordland med spännande destinationer som Helgeland, Lofoten, Vesterålen och Tromsø. Du kan också satsa på Finnmark med bland annat Nordkapp, Hammerfest, Alta, Lakselv eller Kirkenes.

Första sträckan kan inte ändras, men annars går det att anpassa och ändra rutten efter egna önskemål. På Widerøes hemsida finns förslag på färdvägar och hur du på allra bästa sätt planerar din flygluff. Dessutom tipsar flygbolaget om både sevärdheter, logi och utflykter.

Startar du resan på en av flygbolagets internationella rutter ingår även resan till och från Norge. Det innebär att man kan flyga till Oslo från Göteborg alla dagar utom lördagar eller från Visby på onsdagar och lördagar. För boende i Skåne går det även att starta resan från Kastrup och flyga till Torp flygplats i Sandefjord i zonen Södra Norge. Eller till Trondheim, som kan vara en god utgångspunkt för en flygfluff både i  zonerna Södra Norge och Nordland

.www.wideroe.no