​Visit Värmland lanserar ny verktygslåda för besöksnäringen på visitvarmland.org

Visit Värmland lanserar en helt ny verktygslåda med nya och uppdaterade verktyg för verksamma inom besöksnäringen. Under 2020 kommer ytterligare verktyg att lanseras som vi hoppas att näringen får både nytta och glädje av i sina verksamheter.

- Vi ville utveckla vår webbplats så att den blir mer relevant för näringen att aktivt ta del av samtidigt som det blir ett sätt att samla kunskap och göra den tillgänglig för företagen och deras anställda. Verktygslådan samlar innehåll och redskap som de värmländska besöksnäringsföretagen kan använda sig av för att utveckla sina verksamheter och få tillgång till tips, trix, omvärldsbevakning, statistik och trender, säger Sarah Andrén projektledare på Visit Värmland.

Verktyg som redan publicerats i den nya versionen av verktygslådan ger kunskap om bland annat allemansrätten, digital synlighet, fakta och statistik, värdskap m.m.

Välkommen in och ta en provtitt!
Till verktygslådan: https://www.visitvarmland.org/sv/visit-varmlands-verktygslada