Vitamin Well och världseliten på plats under Intrum Stockholm Open

Vitamin Well och världseliten på plats under Intrum Stockholm Open

Vitamin Well och tennis går hand i hand sedan många år tillbaka. En viktig del i satsningen på sporten är den anrika tennistävlingen i Kungliga tennishallen. Under höstens turnering kommer Vitamin Well återigen vara på plats för att förse världseliten och publiken med törstsläckande dryck och vatten.

– År efter år lockar Intrum Stockholm Open världsspelare till Kungliga Tennishallen. Det är en unik turnering och häftigt att vara en del av, säger Petter Ericson Hållén, Sports Marketing Manager Vitamin Well.

Vitamin Well kommer förse både spelare och publik med dryck och vatten under tennisveckan som inleds den 15 oktober och avslutas med final söndagen den 22:a. Dessutom genomför Vitamin Well en rad spännande aktiviteter. Bland annat genomförs en träningsträff tillsammans med tennistalangerna från Good to Great och några av Vitamin Wells mest framstående idrottsambassadörer.

– Vitamin Well är starkt förknippat med tennis och har varit med som partner till Stockholm Open i många år. Både spelare och publik uppskattar törstsläckaren. Därför är det kul att även i år kunna erbjuda drycken under tävlingen, säger Henrik Stenmo, Lagardère Sports.

Vitamin Wells engagemang i Stockholm Open är en del av den långsiktiga satsning företaget gör inom tennis. Förutom tävlingen i Kungliga tennishallen är Skistar Swedish Open och Ericsson Open exempel på detta.

Följ @vitaminwellsverige och @sthlmopen på Instagram

Håll koll på #vitaminwellsverige i sociala medier.

För mer information och övriga frågor:
Amanda Manns, Marketing Coordinator Vitamin Well, 073 715 0442  eller amanda.manns@vitaminwell.se

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Läs mer på www.vitaminwell.se