Vitamin Well stolt samarbetspartner till Zelmerlöw & Björkman Foundation

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2016 09:13 CET

Vitamin Well är stolt samarbetspartner till Zelmerlöw & Björkman Foundation Invitational; en tennisturnering med efterföljande välgörenhetsauktion och galamiddag. Förra årets event inbringade drygt 1,9 miljoner kronor till stiftelsens arbete till förmån för utsatta barn.

Vitamin Well har till Zelmerlöw & Björkman Invitational tagit fram en specialdesignad flaska med källvatten. Drycken kommer att finnas tillgänglig under tennisturneringen i SALK-hallen den 22 november samt under kvällens välgörenhetsauktion och galamiddag.

- Att få vara med och bidra till Zelmerlöw & Björkman Foundations framgångsrika arbete för att fler utsatta barn och ungdomar ska få en bättre värld är en självklarhet för oss på Vitamin Well, säger Lovisa Nordberg, Brand Manager Vitamin Well.

Zelmerlöw & Björkman Foundation verkar för en bättre värld för utsatta barn och ungdomar. De skapar förutsättningar för alla barn och ungdomar att utveckla sin inre drivkraft. Arbetet ska utbilda ansvarstagande individer som väljer att ge tillbaka till sitt samhälle. Under året har stiftelsen även byggt en brunn för att kunna försörja eleverna på skolan Kenswed Academy i Kenya, samt 600 hushåll i det kringliggande området.

För mer information vänligen kontakta:
Agnes Palinski, Media Relations Manager Vitamin Well, + 4673 9884468 eller agnes.palinski@vitaminwell.com

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Läs mer på www.vitaminwell.se