Vitamin Well värvar Agnes Palinski till den nyinrättade tjänsten som media relations manager

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2016 09:30 CET

-Nya marknader, smartare drycker och ett fördjupat samarbete med Zlatan Ibrahimovic ska under 2016 bidra till Vitamin Wells fortsatta tillväxt. Genom att samordna vår kontakt med media skapas förutsättningar att ytterligare öka vår synlighet och nå våra högt uppsatta mål. Agnes blir ett viktigt tillskott och kommer med sina erfarenheter bidra till att stärka Vitamin Wells kommunikation, säger Catharina Carlsdotter, Head of Marketing, Vitamin Well

Agnes Palinski har en lång och bred erfarenhet inom strategisk kommunikation från både näringsliv och politik. Agnes kommer närmast från Diplomat Communications där hon var seniorkonsult.

-Vitamin Well är ett ungt och hungrigt företag med tre moderna drycker– NOCCO, NOBE aloe vera och Vitamin Well. I min värld är Vitamin Well ett av Sveriges mest spännande företag, och att få bli en del av detta framgångsrika team är fantastiskt, säger Agnes Palinski, Media Relations Manager, Vitamin Well

Agnes tillträdde rollen som media relations manager hos Vitamin Well den 15 februari.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Agnes Palinski, Media Relations Manager, tel 073-988 44 68

Catharina Carlsdotter, Head of Marketing, tel 070-891 95 08

Vitamin Wells affärsidé är att under eget varumärke utveckla, producera och marknadsföra vitamin- och mineralberikade drycker med en tydlig funktionalitet för konsumenten. Läs mer på www.vitaminwell.se