Kids beats på Alla hjärtans vecka

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2019 09:06 CET

Lunch Beat Göteborg firar Alla Hjärtans Dag veckan med kärleksfest. Imorgon lördag kommer de att arrangera ett alldeles särskilt Kids beat för alla barn och föräldrar och låna Wallenstams lokal på Södra Larmgatan 11, i Kvarteret Victoria.

Kidsbeat är ett av tre nedslag i Göteborg under veckan, och arrangeras på lördag den 16 februari mellan kl 12-14. Det  blir två timmars lekfull dans för barn under lunchtid, med DJ E-1000, som garanterat kommer leverera barnvänliga hits, samt pyssel och djungeldans.

Eventet sker i samverkan med Innerstaden Göteborg, Wallenstam, Studiefrämjandet och är en del av Alla hjärtans vecka som hela staden firar mellan den 9-17 februari. Fri entré.

Kommentarer (0)

Kommentera