​Anis Don Demina och ena halvan av succéduon GAMMAL släpper låten ”Krossat Glas”

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2020 08:30 CEST

Anis Don Demina samarbetar med Nils Pontus, ena halvan av succéduon GAMMAL, och släpper idag låten ”Krossat glas” – en klassisk svensk poplåt med rap-tvist, sommar och vemod.

Anis Don Demina har haft en aktiv vår. Efter framgångarna i Melodifestivalen och på Spotify med låten ”Vem e som oss” har han hunnit släppa låtarna ”1+1” och ”Naken”, där han samarbetade med Timbuktu. För Nils Pontus blir ”Krossat glas” hans första låt som soloartist.

Anis Don Demina är också aktuell med sin nya podd ”Skitsnack” som just nu klättrar på podd-topplistorna, samt ständigt aktuell som en av Sveriges största YouTubers.

Lyssna på låten.

Se musikvideon.