Mauro Scocco ”Vita vägen hem” release 11 november

Pressmeddelande   •   Nov 04, 2013 11:30 CET

Mauro Scocco är aktuell med ny singel ”Vita vägen hem” som har release den 11 november.

- Den kom till som de flesta av mina låtar, titeln först. Jag såg en person som vandrade hemåt i ett snöfall och mindes jular som varit, gångna förhållanden, säger Mauro om den nya låten.

Den nya singeln finns med på albumet ”Årets Julklapp! – andra utgåvan” som släpps den 27 november. I slutet av 2012 släpptes första utgåvan av ”Årets Julklapp”. På albumet samarbetade Mauro tillsammans med producenten David Nyström och teknikern Josef Zackrisson. Kritiker hyllade albumet som blev den tredje mest sålda CD:n 2012.

Årets julklapp:

iTunes: https://itunes.apple.com/se/album/arets-julklapp!-fran-mauro/id693515971
Wimp:  http://wimpmusic.se/album/17660762

Warner Music International, a leading company in national and international repertoire operates through numerous international affiliates and licensees in more than 50 countries. With its broad roster of new stars and legendary artists, Warner Music Group is home to a collection of the best-known record labels in the music industry including Asylum, Atlantic, Bad Boy, Cordless, East West, Elektra, Lava, Maverick, Nonesuch, Reprise, Rhino, Roadrunner, Rykodisc, Sire, Warner Bros. and Word. Warner Music Group also includes Warner/Chappell Music, one of the world's leading music publishers.

The Warner Music Mixtape

Kommentarer (0)