NONONO släpper videon till ”Hungry Eyes”

Idag släpps videon till singeln Hungry Eyes, videon är regisserad av Amir Chamdin.

NONONO består av vokalisten och låtskrivaren Stina Wäppling och producentteamet Astma & Rocwell (Tobias Jimson och Michel Flygare). Astma & Rocwell har jobbat tillsammans i flera år, framför allt med hiphop, och letade efter en vokalist till ett nytt projekt. Via deras musikförlag blev de introducerad för Stina och de klickade direkt. NONONO skapades - ett band vars namn syftar till en viktig filosofi för dem; att säga nej för att kunna göra det som känns helt rätt.

Den 24 mars släpper gruppen sitt debutalbum ”We Are Only What We Feel”.

Hungry EyesSpotify

Hungry EyesiTunes