Påskfirande i klassisk skärgårdsmiljö

Pressmeddelande   •   Apr 09, 2019 22:09 CEST

Klassiskt påskfirande på Waxholms Hotell

Skärgårdens pärla, Waxholms Hotell öppnar åter dörrarna för traditionellt Påskfirande i klassisk skärgårdsmiljö.

Välkommen att fira påsken med hänförande utsikt över Vaxholmsfjärden, anrik atmosfär och rogivande skärgårdskänsla. Vi serverar Påskbuffé & Påskmeny under helgdagarna

Påskbuffé långfredag - påskdagen för 425 kr

Barn 2-6 år 95 kr Barn 7-14 år 195 kr

Påskmenyn skärtorsdag - annandagpåsk för 495 kr

Bordsbokning

Hotellet erbjuder weekendpaket med övernattning, middag och frukost från 1095 kr

Hotellbokning

Vaxholm bjuder på firande för hela familjen med bla. traditionsenlig påskparad och familjearrangemang.

Börja påskhelgen med en härlig resa till havs från strömkajen till Vaxholm på bara en timma med Waxholmsbolaget

Välkomna till skärgården

På en plats där Stockholms skärgård möter mysig småstad finner du skärgårdens pärla, Waxholms Hotell. Hotellet som öppnade 1902 har öppet året runt och erbjuder boende, konferensmöjligheter, festvåningar och två olika restauranger; anrika Matsalen och skärgårdsbistron Lilla Strand. Utanför entrén angör Waxholmsbolagets båtar och hotellets gäster har gångavstånd till det mesta.

År 2015 förvärvades Waxholms Hotell av hotellmannen Tobias Ekman och entreprenören Olof Skarman, som har låtit renovera stora delar av hotellet i tidsenlig anda. Man arbetar aktivt med arrangemang kring musik, konst, dryck och mathantverk som lockar besökare till skärgården året runt.

Läs mer på www.waxholmshotell.se