Waxholms Hotell påbörjar nytt musiksamarbete

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2014 15:45 CEST

I Waxholms Hotells bottenplan ligger populära kvarterskrogen och nattklubben Kabyssen. Här finns 130 trivsamma uteplatser och 60 sköna inneplatser. Sommartid vimlar det av festglada och trevliga människor. Kabyssen har öppet från maj till september. I år har Waxholms Hotell påbörjat ett nytt samarbete med Micke Bäck och hans företag MaxÖs Entertainment. Micke arbetar som professionell musiker och kommer att förmedla Dj´s och liveband under nattklubbskvällarna. På onsdagar kommer man även att få njuta av Mickes husband och gästartister.

Läs mer på facebook.com/kvarterskrogen eller besök www.waxholmshotell.se

Waxholms Hotells vackra läge erbjuder en fantastisk utsikt över Vaxholmsfjärden och Kastellet. Du bor trivsamt i våra 42 rum, äter gott i våra restauranger och deltar i konferenser medan båtarna passerar utanför fönstret. Kvarterskrogen Kabyssen i hotellets bottenplan ligger populära kvarterskrogen och festlokalen Kabyssen.

1981 tog krögarna Åke Söderquist och Nicky Forbes över driften av hotellet och lyckades genom skicklig marknadsföring locka mängder av besökare till hotellet. 1982 sändes tv-programmet Waxholms 1:an med Bengt Bedrup direkt från Waxholms Hotell och Badholmen som gav bra publicitet och lockade besökare. Idag är Nicky Forbes ensam ägare till Waxholms Hotell.