Reagent rekryterar Karin Branmark från CP+B

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2016 09:56 CET

Pressinformation Reagent februari 2016

Kommunikationsbyrån Reagent tredubblade sin omsättning under 2015. Nu förstärks byrån med Karin Branmark, tidigare Account Director på CP + B, för att möta nya förfrågningar.

- Det är fantastiskt roligt att få välkomna Karin till byrån. Vi växer målmedvetet och är grymt nöjda med denna rekrytering. Karin har en gedigen erfarenhet och kunskap inom strategisk kommunikation och blir en viktig familjemedlem hos oss, säger Thomas Lindström, VD på Reagent.

- Reagent är en riktig framgångssaga – de tänker nytt och inspirerande och är engagerade i sina uppdragsgivare och personal. Det är med stor entusiasm och ödmjukhet som jag ansluter mig till detta härligt energiska gäng, säger Karin Branmark.

Kort om Reagent

Reagent är en del av We Are More-familjen som i dagsläget består av fem kommunikationsbyråer och ett bemanningsföretag. Reagents nischområde är kommunikation som skapar köplust inom sällanköp och DVH.

I We Are More-koncernen ingår kommunikationsbyråerna We Are Relevent, We Are Reagent, We Are Visual, We Are Insight, We Are InMoment samt bemanningsföretaget We Are Hiring. Bolagen har sitt säte i Göteborg. Koncernen har idag 60 medarbetare med varierande erfarenheter i samtliga kommunikationsdiscipliner.