Relevent stolt vinnare av Gyllene hjulet 2015, kategori ”Interna event”

Pressmeddelande   •   Mar 27, 2015 08:00 CET

Efter flera år av förändringar i såväl sortiment, butikskoncept och externkommunikation stod nu utmaningen att få det att genomsyras överallt. På tur stod alla medarbetare. Relevents uppdrag bestod i att förmedla Lindex vision, varumärke och nya värderingar. Vi skulle beröra, förtydligade och skapa en intern stolthet. Detta valdes att göras i samband med firandet av Lindex 60 års jubileum.

Juryns motivering:

Likt en Askunge-saga levandegjorde Lindex vision, varumärke och värderingar under en förtrollad dag och skiftade färgskala från sval nordisk noir till modets nya färger. Petra Mede dirigerade medarbetarna genom sex timmar av debatter, tal, shower och modevisningar med fokus på att stärka stoltheten. De 1200 butiksledarna tog på en nytänkande resa kryddad av imponerande närvaro och ett otroligt imponerande scenprogram som flyttade gränser för hur ett event manövrerar scenlogistik. Resultatet imponerar och medarbetarna är otroligt stolta över att vara en del av nya Lindex.

För mer information kontakta Jessica Karlsson

jessica@relevent.se +46(0)70 352 41 20

I We Are More-koncernen ingår byråerna We Are Relevent, We Are Reagent, We Are Insight samt bemanningsföretaget We Are Hiring. Bolagen har sitt säte i Göteborg samt ett kontor i Stockholm.