Kompetens och lösningar för en hållbar framtid i Saint-Gobains monter på Nordbygg 2018

Nyhet   •   Mar 02, 2018 08:00 CET

Weber ställer ut på Nordbygg tillsammans med tre andra Saint-Gobainbolag under temat Kompetens och lösningar för en hållbar framtid.

Hållbara lösningar, byggoptimering och inomhuskomfort är i fokus när Weber ställer ut med ISOVER, Gyproc och Dalapro i en gemensam Saint-Gobain-monter på Nordbygg den 10-13 april. I montern kommer besökarna att möta en unik mix av kompetenser och systemlösningar som bidrar till ett effektivt, hållbart byggande i allt från material och byggmetoder till förvaltning och ekonomi.

Ett hus av sunda material är attraktivt i alla led; för arkitekter och konstruktörer, byggare, fastighetsägare, hyresgäster – och kommande generationer. Välkommen till Saint-Gobain, monter C 10:49 på Nordbygg 2018!

Koncernen Saint-Gobain satsar avsevärda resurser på forskning och utveckling och är världsledande på hållbara lösningar för byggmarknaden. En viktig ingrediens i framgången är samverkan över företagsgränser i syfte att ta tillvara spetskompetens inom olika områden.

Kommentarer (0)

Kommentera