Webhallen på Comic con 2019

​Webhallen är på Comic Con 2019

Under helgen 13-15 september inträder Webhallen Heroes Comic Con 2019 på Kistamässan och visar upp produkter från bland annat Wacom, Jelly Belly, Plantronics, ASUS, HyperX, Steelseries, Logitech och Svive. Varje tillverkare har en egen sektion i vår pop up store på 100 kvadratmeter, och specialerbjudanden finns på plats.

Vi kommer förstås också erbjuda brädspel, Pop!, LEGO och merchandise från vårt nördigaste sortiment.

När man har botaniserat bland tillverkarnas montrar kan man spana in vår eventyta, där vi har en lounge med möjlighet för trötta mässbesökare att vila fötterna och spela spel. Här finns Jelly Belly med Harry Potter inspirerat godis och utmanar de modiga på Beanboozled - vågar du anta utmaningen?

Två gånger om dagen håller vi tävlingar, där man har möjlighet att vinna priser från LEGO, Bandai Namco, Bergsala, Warner Bros Studios och Jelly Belly.

I vår nedräkning på Instagram kommer mer information om tävlingarna, priserna och annat under veckan.

Man hittar oss på Comic Con Stockholm 2019 i monter G:08, där vi har öppet under hela mässan.

Fredag 16-22

Lördag 10-19