WER lyfter polering i världsklass under Elmiamässan

I helgen är det dags för en av årets höjdpunkter för alla biltokiga – Bilsport Performance & Custom Motor Show vid Elmiamässan. Rupes svenska importör WER kommer finnas på plats och prata polering och BigFoot Seminar 2018 – ett poleringskonvent som äger rum under våren med poleringsstjärnor i världsklass.

30 mars till 2 april är det dags för Bilsport Performance & Custom Motor Show, Skandinaviens största bil- och mc-mässa. Rupes svenska importör WER finns på plats med sina experter och en rad produktnyheter inom poleringssegmentet.

– Det ska bli jättekul att få vara med under Elmia, det blir första gången för oss. Vi kommer bland annat visa upp en rad nyheter från Rupes, och berätta om vårt poleringskonvent BigFoot Seminar 2018 som arrangeras i Örebro den 21 april. Besökare till montern under Elmia kommer bland annat erbjudas 50 procent rabatt på anmälningsavgiften till poleringskonventet, säger Pontus Eriksson, marknadschef på WER.

Jason Rose demar polering i världsklass under BigFoot Seminar
Den 21 april arrangeras årets BigFoot Seminar i Örebro. Besökarna kommer bland annat kunna prova de senaste produkterna ur Rupes poleringsportfölj och få praktiska poleringstips och tricks, som varvas med teori och de senaste rönen i poleringsvärlden.

Besökarna får också en unik chans att få träffa Jason Rose, chef över RUPES globala utbildningsprogram och en av världens främsta profiler inom poleringsbranschen med över 35 års erfarenhet.

Anmälan och information om BigFoot Seminar 2018: https://sv-se.invajo.com/event/weragenturerab/bigfootseminar2018

Under Elmiamässan hittar du WER i monter B05:50.

Kontakt och mer information:
Pontus Eriksson, marknadschef WER | 073-661 01 93