Peter och Bruno aktuella med nya singeln ”Don´t give up on me" och egen show på China Teatern den 2 november 2014!

Nyhet -

Peter Johansson och Bruno Mitsogiannis, två av Sveriges starkaste rockröster, träffades i föreställningen Rock of Ages på China Teatern i Stockholm 2013. De upptäckte varandra snabbt och märkte att deras röster passade varandra otroligt bra ihop.

Under deras tid i Rock of Ages släppte de en rad videoklipp backstage från Logen som snabbt blev väldigt populära, och ledde till att duon satsade på en egen show på China Teatern den 2 november 2014, föreställningen sålde slut på rekordsnabba 24 timmar!  Båda har de spelat huvudrollen, Galileo i Queenmusikalen ”We Will Rock You” Peter, på Dominion Theatre i London, och Bruno på Cirkus i Stockholm.

TV-publiken fick se ett prov på detta i säsongsavslutningen av SVT´s  Så Ska Det Låta (2014). Se deras medverkan via":  https://www.youtube.com/watch?v=QhZAJqI0Y_s&list=UUjrElq8bLg1mWZDfu674LEQ

Nu släpps deras första gemensamma singel Peter & Bruno ”Don´t give up on me"! Singelrelease den 1 november 2014

-Låten är en skön akustisk ballad med mycket stämsång,  säger Peter.

-Vi gillar att sjunga i stämmor pga att våra röster klingar extremt snyggt ihop, tillägger Bruno.

Download nya singeln via: www.werecki.com (endast för promotion)

www.pnmmusic.se

PNM MUSIC oktober 2014.