Claes Malmberg tillbaka med nyskriven sommarrevy ”Mitt i planeten” vid underbara Tjolöholms slott 2020!

​I sommar bjuder Claes Malmberg med vänner in till en hejdundrande musikalisk skrattfest på Tjolöholms slotts sommarteater. Årets föreställning blir en nyskriven kosmiskt komisk sommarrevy signerad Claes Malmberg om hela livet, hela världen och hela universum ”Mitt i planeten” med världspremiär den 26 juni 2020.

-Att få spela sommarteater är nog bland det roligaste och något alldeles extra, framför allt här vid fantastiska Tjolöholms slott. Fjolårets sommar var magisk och hela ensemblen njöt tillsammans med en underbar publik i en enastående atmosfär. Förberedelserna är i full gång och jag tillsammans med begåvade Niklas Holtne skriver på ett nytt manus inför årets sommarrevy, säger Claes Malmberg

Biljetterna släpps den 13 februari 2020 via: www.tjoloholm.se

Tillsammans på scen har Claes Malmberg med sig musikalstjärnan Hanna Lindblad och komikern Niklas Holtne och de brister ut i sånger, sketcher, stepp, skratt, show och ett och annat filosofiskt snedsteg. Allt serverat med en rejäl musikbomb med allt från Dolly Parton till Bob Dylan, allt framfört av Benneth Fagerlunds orkester med kör och ensemble.

Premiär blir det fredag den 26 juni 2020 på Tjolöholms slott spelas fram t o m den 26 juli. Biljetter och mer info: www.tjoloholm.se

Manus: Claes Malmberg, Niklas Holtne.

Föreställningsbilder samt ytterligare info via www.werecki.com

BORTOM UNIVERSUM PRODUKTION & TJOLÖHOLMS SLOTT

Press och intervju-förfrågningar kontakta: Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com WERECKI PROMOTION COMPANY pressbilder ytterligare info se www.werecki.com

werecki promotion company

Promotion & kommunikationsbyrå inom: Musik, teater, turnéer, konserter, Kultur och Nöje .