HANNA GUSTAVSSON SLÄPPER NYA LÅTEN ”INGEN AV OSS VET” TAGEN FRÅN KOMMANDE ALBUMET ”HEMÅT” MED RELEASE VÅREN 2019!

Hanna Gustavsson har under sommaren genomfört en lyckad turné runt om i landet och medverkat på festivaler som ”Piteå dansar och ler” och hon har berört en allt större publik! Nya låten ”Ingen av oss vet” handlar om sökandet efter lyckan. Hanna står själv som producent och låtskrivare och har jobbat tillsammans med prisbelönta producenten Erik Berglund i Falun och i samarbete med Dalapop. Hanna Gustavsson – Sång/gitarr, Gabriel Vailiola – Trummor, Andreas EA Olsson – Gitarr, Erik Andersson – Elbas, Anders Ludwigsson – Keyboard. Från kommande albumet ”Hemåt” med albumrelease våren 2019.

Lyssna: "Ingen av oss vet" (spotify):  Klicka här...

Pressinfo samt ytterligare info och downloads (radiopromotion) via: www.werecki.com

Singelrelease "Ingen av oss vet" 28 januari tagen från kommande albumet ”Hemåt” med albumrelease våren 2019.

Om Hanna Gustavsson, född och uppvuxen i Piteå men bor numera i Hedemora och har gjort sig känd som låtskrivaren med rötterna i Piteå vars inspiration är det stora vackra landskapet från sina hemtrakter. Hantverket/låtskrivandet är något hon värnar starkt om och hon har genomgått Fryshusets rockmusikutbildning med inriktning mot låtskrivande. Läs mer via länkar nedan.

“Country är ju faktiskt sprungen ur landsbygden och Hanna Gustavsson demonstrerar att genrebeteckningen är aktuell oavsett om det gäller amerikanska södern eller vidder och skogar i Sverige.” Magasinet Gaffa.

“Här finns en naiv känsla besläktad med Agnetha Fältskogs tidiga år och samtidigt med en solklar talang för popmelodier som fäster”, ”Jag bubblar av entusiasm, men det måste man få göra när man får rysningar av välbehag i 30-gradig hetta” Anders Sandlund, Piteå Tidning

Hemsida: http://www.hannagustavsson.se/

Instagram: https://www.instagram.com/hannagustavsson.se/?hl=en

Facebook: https://www.facebook.com/hannagustavssonofficial/

Downloads (Radiopromotion) WAV/MP3 och ytterligare pressinfo via: www.werecki.com

HANNA GUSTAVSSON MUSIC / DALAPOP / BORDER MUSIC - JANUARI 2019

Presskontakt: Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com WERECKI PROMOTION COMPANY www.werecki.com

werecki promotion company

Promotion & kommunikationsbyrå inom:
Artist, Musik, Turneér, Konserter, Teater, Nöje och Krogshower.