Musikvideopremiär - Anton Hagman ”Så finner vi varann”!

Musikvideopremiär - Anton Hagman ”Så finner vi varann”!

Anton Hagman är högaktuell med nya singeln ”Så finner vi varann" och nu släpps musikvideon! Hans musik har strömmats miljontals gånger och den nya poplåten har naturligt växt fram i takt med hans utveckling som både artist och låtskrivare. Nya singeln är skriven av Anton Hagman tillsamman med William Forsling och Petter Alfredsson.

Musikvideopremiär (YouTube): klicka här...

Lyssna (Spotify) Klicka här...

Tidigt gjorde Anton dundersuccé på YouTube. Solodebuten kom i Melodifestivalen 2017 inför över tre miljoner tittare som tog honom vidare till den stora finalen på Friends Arena. Anton musikaldebuterade 2019 i huvudrollen som ”Danny” i succémusikalen ”Grease” på Nöjesteatern i Malmö för fullsatta salonger hela hösten och beger sig ut på Sverigeturné våren 2021.

Läs mer och följ via Facebook: www.facebook.com/antonhagmanofficial
Instagram: Anton_hagman

Singelrelease: Anton Hagman ”Så finner vi varann” den 18 juni 2020. Videopremiär den 23 juni 2020.

Download: (WAV/MP3 för radio/promotion) via www.werecki.com lösenord krävs kontakta: pr@werecki.com

UNIVERSAL MUSIC, BMG

Press och intervju-förfrågningar kontakta: Rickard Werecki tfn:0707178008 pr@werecki.com

Promotion och kommunikationsbyrå inom Teater, Turnéer, Konserter, Musik, Skivreleaser, Film, Bokreleaser, Kultur och Nöje!